exnet.gr
Τεχνολογίες
Γιατί η ΝΟΚΙΑ ποντάρει στην ελληνική αγορά
14/06/2017

Τι λέει ο Ιταλός αντιπρόεδρος της HMD Global, η οποία έχει τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της φινλανδικής φίρμας
Μία νέα γενιά smartphones με το σήμα της Nokia εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά, με τον Alberto Matrone, αντιπρόεδρο για την Ανατολική Ευρώπη της HMD Global, να υποστηρίζει ότι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς την καθιστούν σημαντική για τη νεοσύστατη εταιρεία, που έχει πλέον τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της φινλανδικής φίρμας.

«Σεβόμαστε τον ανταγωνισμό, καθώς επιστρέφουμε σε αγορές που η κάθε μία έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και ποντάρουμε στις ισχυρές συνέργειες (σ.σ. Nokia, Google, Foxconn) μέσα από τις οποίες προέκυψε η HMD. Για παράδειγμα, η συνεργασία μας με τη Google και η γρήγορη διάθεση των νεότερων καθαρών εκδόσεων του Android πιστεύω ότι μας προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο θα εκτιμηθεί από εκείνους που αναζητούν ένα smartphone χωρίς παρεμβάσεις στο περιβάλλον χρήσης. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι σήμερα στην αγορά δεν υπάρχουν πολλές επιλογές επώνυμων συσκευών που να έρχονται με καθαρό Android και να είναι σε προσιτά επίπεδα τιμής. Παράλληλα, μιλάμε για την ποιότητα κατασκευής και τον υψηλό σχεδιαστικό προφίλ των συσκευών μας», λέει ο Ιταλός αντιπρόεδρος της εταιρείας.

Ο μεγάλος κατακερματισμός (μόλις δύο κατασκευαστές έχουν διψήφιο μερίδιο και πολλοί άλλοι ανταγωνίζονται για κομμάτια από 3% έως 6%) είναι ένα από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της ελληνικής αγοράς. «Είναι μια πρόκληση για εμάς, αφού εκτός των άλλων προσομοιάζει με τη βρετανική όσον αφορά στην ισχυρή παρουσία κάποιων εμπορικών αλυσίδων. Πιστεύουμε πως έχουμε να μάθουμε πολλά από την Ελλάδα, γι αυτό και είναι μια από τις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες λανσάρουμε τα νέας μας smartphone. Το όνομα της Nokia ήταν και εκτιμούμε πως παραμένει ισχυρό στην Ελλάδα. Παράλληλα, πιστεύουμε στην πορεία ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας», υποστηρίζει ο ίδιος.

Εξηγεί δε, πως τιμολογιακά η νέα σειρά συσκευών με το σήμα της Nokia είναι τοποθετημένη στα επίπεδα που προσελκύουν τους μεγαλύτερους όγκους πωλήσεων στην περιοχή της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Στόχος μας είναι μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια να έχουμε εξελιχθεί σε έναν από τους ισχυρότερους παίκτες της αγοράς των smartphones», τονίζει ο Alberto Matrone.

Με πλαίσιο από αλουμίνιο και οθόνη 5 ιντσών, το Nokia 3 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία χρήσης σε προσιτή τιμή. Θα είναι διαθέσιμο από τις 16 Ιουνίου σε τρία χρώματα με τιμή 159 ευρώ.
Το Nokia 5 έχει σχεδιαστεί από ένα ενιαίο κομμάτι αλουμινίου για να δημιουργήσει ένα κυρτό σώμα που ενσωματώνει μία IPS HD 5.2″ οθόνη με γυαλί Corning Gorilla. Παρουσιάζεται ως μια συσκευή που παρέχει ισορροπία ανάμεσα στην καθημερινή χρήση και την υψηλής ποιότητας σχεδίαση». Θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη Ιουνίου και για τους δύο πρώτους μήνες αποκλειστικά από τα καταστήματα Cosmote και Germanos, με λιανική τιμή 199 ευρώ.

Το Nokia 6 είναι κατασκευασμένο από ένα ενιαίο κομμάτι αλουμινίου και σύμφωνα με την εταιρεία είναι ιδανικό για όσους θέλουν ένα ανθεκτικό τηλέφωνο, με έμφαση στα features ψυχαγωγίας (όπως η 5,5 ιντσών οθόνη, τα δύο ηχεία και η πιστοποίηση Dolby Atmos), επιτυγχάνοντας ισορροπία μεταξύ επίδοσης και χρόνου αναμονής. Θα είναι διαθέσιμο τέλη Ιουνίου σε ματ μαύρο, με τιμή λιανικής 259 ευρώ. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται μια ειδική έκδοση, με αποθηκευτικό χώρο 64 Gb και 4 Gb RAM, συνδυάζοντας τα πιο premium χαρακτηριστικά της σειράς με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

 

Πηγή: News247

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *