exnet.gr
Social Media
Σεμινάριο για τα εργαλεία του social media marketing
20/04/2016

Σκοπός, είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

Το σεμινάριο που εσείς καθιερώσατε, ξανά κοντά σας με νέα τμήματα μετά την επιτυχή ολοκλήρωση συνεχών τμημάτων από το 2014.

Απευθύνεται :
Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ,στελέχη marketing , πωλήσεων , διαφημιστικών εταιριών ,υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων που αναζητούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους με μικρό κόστος αξιοποιώντας την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σκοπός, είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Εκπαιδευτικοί στόχοι
• Να γνωρίζει τους τρόπους προβολής στο Διαδίκτυο και πως μπορεί να αξιοποιήσεις τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τις ανάγκες προώθησης των προϊόντων ή των δραστηριοτήτων του.
• Να κατανοεί τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις βασικότερες έννοιες & ορισμούς που χρησιμοποιούν οι ειδικοί.
• Να περιγράφει τα βασικά στοιχεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τι είναι; ποιά είναι; και πως λειτουργούν;
• Να σχεδιάζει την δική του διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
• Να διακρίνει τι θα πρέπει να προσέξει (πριν – μετά) την κατασκευή της δικής του σελίδας.

Ενότητες Σεμιναρίου:
• Βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να τηρεί μια ιστοσελίδα για την εκμετάλλευση των social media. Αναφορά στις βασικές τεχνικές SEO.
• Facebook ads: Δημιουργία και προώθηση μιας Facebook page και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας με στοχευόμενο κοινό και μέτρηση της αποτελεσματικότητας της. Θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο powereditor και pixel του facebook.
• Google Advertisement: Δημιουργία διαφήμισης Google με το εργαλείο Google adwords. Επεξήγηση των διαθέσιμων τύπων καμπάνιας, εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών και υπολογισμός του κατάλληλου κόστους ανά κλικ(CPC).
• Twitter: πως λειτουργεί και τι είναι τα hashtags.
• Google maps και Foursquare: Πως θα εμφανίσετε την επιχείρηση σας στο χάρτη του παγκόσμιου ιστού.
• Email Newsletter: Έναρξη καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email Newsletter). Δημιουργία newsletter με εμπλουτισμένο περιεχόμενο html και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας.
• SMS Marketing. Τι να προσέξετε πριν αγοράσετε κάποια πακέτο μαζικών SMS και τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα εργαλείο SMS.
• Δραστηριότητες: Κάθε καταρτιζόμενος θα έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει την δική του διαφημιστική καμπάνια.
Δικαίωμα συμμετοχής:
Το κόστος του προγράμματος είναι 120€ ανά συμμετοχή.
Χρόνος Διεξαγωγής 20 ώρες Δευτέρα 16/05 – Τετάρτη 18/05 – Σάββατο 21/05 – Δευτέρα 23/05 και Τετάρτη 25/05 από 17:00μ.μ έως 21:00μ.μ
Αίτηση κάνετε ηλεκτρονικά εδώ: http://www.katartisi.gr/semina…
Χώρος υλοποίησης:: Ικάρου και Αρχιμήδους 1 Νέα Αλικαρνασσός
Εισηγητής
Ο Γιάννης Λιναρδάκης: Απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του πανεπιστημίου Κρήτης εργαζόμενος ως προγραμματιστής έχει αναπτύξει αρκετά project και software , επίσης έχει ασχοληθεί με το κομμάτι του e-promotion και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως τεχνικός υπεύθυνος στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ/νο 2810-302735 & 302730 κος Λεονταράκης Κυριάκος email: leontarakis@katartisi.gr φαξ 2810-227189, info@katartisi.gr από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr
cretalive.gr

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *