exnet.gr
Τεχνολογίες
Επίσημο: Η M-Sport παρουσίασε το υβριδικό Ford Puma WRC για το 2022
08/07/2021

Σήμερα άνοιξε τις πύλες του το κτήμα του Goodwood, για το φετινό Festival of Speed, και εκεί η M-Sport έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου αγωνιστικού με το οποίο θα τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ραλι από το 2022.

To πρωτότυπο αγωνιστικό θα οδηγήσουν στην διάσημη διαδρομή του Goodwood οι Adrien Fourmaux και Matthew Wilson, με το νέο Puma Rally1 να πληροί τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν το sport από το 2022, με την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στα αγωνιστικά του WRC. Τα νέα αγωνιστικά θα διαθέτουν μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα, που θα συνδυάζονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Puma Rally1 διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και θα χρησιμοποιεί 100% βιώσιμα καύσιμα, από το επόμενο έτος

Το Puma Rally1 διαθέτει υβριδικό κινητήρα, που συνδυάζει ένα 1.6 λίτρων EcoBoost βενζινοκινητήρα, με έναν εξελιγμένο ηλεκτρικό κινητήρα 100 kW και μια μπαταρία 3,9 kWh. Σύμφωνα με την FIA, τα πρώτα τρία χρόνια τα μέρη του υβριδικού συστήματος θα είναι κοινά για όλες τις ομάδες, ενώ είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί μία εξέλιξη τους το 2025. Το αν θα έρθει αυτή η εξέλιξη θα αποφασιστεί ανάλογα με την επιτυχία του πρώτου σταδίου. Η FIA θέλει τα πρώτα τρία χρόνια τα αγωνιστικά να κυκλοφορούν στις απλές διαδρομές μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ στις ειδικές αυτός θα αυξάνει την συνολική απόδοση του συνόλου.

Εκτός των παραπάνω, η FIA αποφάσισε να αλλάξει τον κανονισμό για το μέγεθος των αγωνιστικών, έτσι ώστε να δώσει την ευκαιρία σε άλλες εταιρίες να μπουν στο WRC. Πιο συγκεκριμένα, θα επιτρέπεται η χρήση του αμαξώματος ενός αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, ή ενός πρωτοτύπου με σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο όμως θα πρέπει να έχει εμφάνιση που θα μοιάζει με ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Ακόμα, παρέχεται η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών αμαξωμάτων, κάτι που επιτρέπει την χρησιμοποίηση του μικρού SUV της Ford.

Να θυμίσω, ότι η M-Sport εξελίσσει και κατασκευάζει τα αγωνιστικά Ford από το 2006, με τα οποία συμμετάσχει στο WRC. Αρχικά ήταν το Focus πρώτης γενιάς, ακολούθησε το αντίστοιχο της δεύτερης γενιάς, ενώ από το 2010 τρέχει με το Fiesta.
autoblog.gr

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *