exnet.gr
Τεχνολογίες
Ferrari: O νέος V6 κινητήρας της 296 GTB δεν έχει καμία συγγένεια με αυτόν της Maserati
14/07/2021

Πριν σχεδόν τρεις εβδομάδες, η Ferrari παρουσίασε την 296 GTB, το νέο της plug-in υβριδικό supercar που παίρνει κίνηση από έναν ολοκαίνουργιο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα. Αυτός έχει περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες, και η απόδοση του αγγίζει τα 663 άλογα στις 8.000 σ.α.λ., και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται σε 830 άλογα και 740 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ.

Με την παρουσίαση της 296 GTB και τον κινητήρα της, το μυαλό όλων πήγε στην Maserati MC20 και τον Nettuno κινητήρα της. Πιο συγκεκριμένα, η MC20 εφοδιάζεται με έναν 3,0-λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα, με περίπου με τα ίδια χαρακτηριστικά, καθώς η απόδοση του αγγίζει τα 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και τα 730 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Ωστόσο, οι δύο παραπάνω κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικού και δεν έχουν καμία συγγένεια, και για να λύσει οποιαδήποτε παρεξήγηση, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από το Maranello, Michael Leiters, τόνισε:

Η Ferrari δεν αντιγράφει κανέναν ή δεν παίρνει τίποτα από άλλη εταιρεία. Αυτή η πρακτική είναι κοινός τόπος για τη Ferrari εδώ και πολλά χρόνια.

Ωστόσο, κοιτάζοντας πιο αναλυτικά, ο twin turbo V6 κινητήρας της 296 GTB, έχει χωρητικότητα 2.992 κ.εκ., ίδια ακριβώς με αυτόν της MC20. Ο κινητήρας της τελευταίας έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, αλλά αμφότεροι έχουν διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρων 88 και 82 χλστ. αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως οι δύο κινητήρες -λογικά- έχουν πολλά κοινά στοιχεία.

Και στην παρουσίαση της MC20, οι άνθρωποι της Maserati είχαν κάνει λόγο ότι ο Nettuno κινητήρας είναι 100% νέος, και έχει την υπογραφή αποκλειστικά της Maserati.

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *