Με το streaming να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, ο “χάρτης” των ψηφιακών πλατφορμών διάθεσης μουσικής, έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όπου «ανθούσε» το downloading.
Η Apple, έχοντας λάβει το μήνυμα του καταναλωτικού κοινού, προχώρησε στην εξαγορά του Shazam, έναντι 400 εκατομμύριων δολαρίων, κάνοντας δυναμική είσοδο στην εν λόγω αγορά.
Το Digital Music News, ερμηνεύει αυτή την κίνηση ως το τέλος του iTunes, κάνοντας μάλιστα, λόγο για ειλημμένη απόφαση, παρά τη διάψευση της εταιρείας.
Ο τζίρος του downloading, αναμένεται να μειωθεί κατά 30% το 2018, σε σχέση με τη φετινή χρονιά, κατά την οποία υπήρξε πτώση περίπου 20% στο “κατέβασμα” δίσκων και τραγουδιών.
Επιπλέον, το Shazam έχει δώσει μεγάλη βάση στην επαυξημένη πραγματικότητα, η οποία έχει «μεγαλύτερο βάθος» από την εικονική, κινώντας εδώ και καιρό το ενδιαφέρον του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ.
Τέλος, πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο κύριος λόγος που η Apple προχώρησε στην εξαγορά του Shazam, δεν είναι άλλος από το να εκμεταλλευτεί τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει η μουσική εφαρμογή, εδώ και πάνω από μια δεκαετία λειτουργίας.
Πηγή: e-magazino.gr
Exnet Hellas
Τελευταίες Ειδήσεις
Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός και αυτό ισχύει…
Leave a comment