exnet.gr
Τηλεφωνία
Mισώ το iphone μου
20/05/2016

Αυτή είναι η πιο σκληρή κριτική που γράφτηκε ποτέ για την Apple, σε μία φάση που όλο και πληθαίνουν τα παράπονα για τα κάποτε αγαπημένα τηλέφωνα – πολυεργαλεία

Είναι το iPhone σας “αργό”; Κλείνουν οι εφαρμογές, ενώ επεξεργάζεστε κάτι; Δεν συγχρονίζει ποτέ το iTunes; Τα μηνύματα σας, για κάποιον λόγο, δεν φτάνουν ποτέ; Και γενικώς όλη η εμπειρία με αυτό που κάποτε ήταν ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα, είναι αργή; Μάλλον, δεν είστε μόνοι. Την εμπειρία – και κυρίως τα προβλήματα της – με το λογισμικό της iPhone τον τελευταίο καιρό κατέγραψε η δημοσιογράφος του Bloomberg, Brooke Sample, από κοινού με τη συνάδελφο της και συντάκτρια θεμάτων τεχνολογίας, Shira Ovide και τα όσα είχαν να πουν μάλλον δεν ήταν κολακευτικά για το “παιδί” του Steve Jobs, που λίγα χρόνια μετά τον θάνατο του, αντιμετωπίζει θέματα… ανάπτυξης. “Τι απέγινε το iPhone που είχα ερωτευθεί;”, αναρωτιέται η Sample παραθέτοντας τις περιπέτειες του πρόσφατου διαστήματος με το κάποτε υπερσύγχρονο τηλέφωνο της, το οποίο, όπως ομολογεί, τώρα μισεί. “Αναζητώντας απαντήσεις στο γιατί μου συμβαίνουν όλα αυτά με το τηλέφωνο μου, αρχικά απευθύνθηκα σε ένα Apple store στο Νιου Τζέρσι. Το προσωπικό εκεί μου είπε ότι δεν ήταν αρμόδιο για τα παράπονα σχετικά με iPhones, μου έδειξε ένα σχετικό video στο YouTube, μου έδωσε μία καινούρια κάρτα SIM και με έστειλε στο αρμόδιο τμήμα γι’ αυτή τη δουλειά. Εκεί, η στάση ήταν απείρως πιο ενδιαφέρουσα: όταν εξήγησα εκεί στους υπαλλήλους ότι έχασα την πίστη και τον… έρωτα μου για το iPhone μου, η απάντηση τους ήταν ενδεικτική της κατάστασης που αντιμετωπίζουν πλέον σε καθημερινή βάση: “Ω, φίλη! Εγώ το δικό μου iPhone το μισώ!”. Όπως μου εξήγησαν και οι δύο υπάλληλοι που βρίσκονταν εκεί, καθημερινά το τελευταίο διάστημα άκουγαν περισσότερα παράπονα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο, περισσότερα απ’ όσα για οποιαδήποτε άλλη συσκευή, οποιουδήποτε άλλου τεχνολογικού brand”, γράφει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος. Πέρα από το απίστευτο χάος που έχει προκληθεί με το πώς λειτουργεί πλέον το iTunes και γιατί εδώ και καιρό δεν είναι τόσο εύκολο για τον χρήστη να κατεβάσει τα αγαπημένα του τραγούδια , η κουβέντα των δύο δημοσιογράφων αφορά και το “cloud”, τη φιλοσοφία μιας υπηρεσίας που τελικά λίγοι κατάλαβαν και κατάφεραν να υιοθετήσουν. Όπως της εξήγησαν στο τμήμα Παραπόνων ειδικά το μοντέλο 6s που και η ίδια κατείχε ήταν αυτό που αντιμετώπιζε τα περισσότερα προβλήματα, με καθυστέρηση στο download, συχνό κλείσιμο των εφαρμογών ενώ βρισκόταν στη μέση μιας εργασίας και πάει λέγοντας. “Βέβαια, ούτε και από εκεί έμαθα πολλά αναφορικά με το ΓΙΑΤΙ συμβαίνει όλο αυτό. Έτσι, απευθύνθηκα στη συνάδελφο μου, Shira Ovide, που καλύπτει το τεχνολογικό ρεπορτάζ του Bloomberg για να καταλάβω τι έφταιγε: εγώ, το κινητό μου ή η Apple;”. Και τι είχε να απαντήσει επ’ αυτού η αρμόδια συντάκτρια; Καλώς ή κακώς αυτό που σκέφτονται τον τελευταίο καιρό όλοι όσοι έχουν iPhone. “Τελευταίως, υπάρχει προβληματισμός στη βιομηχανία της τεχνολογίας για αν το λογισμικό της Apple χειροτερεύει. Ωστόσο, νομίζω ότι το βασικό πρόβλημα της Apple είναι να καταφέρνει να μένει σε επαφή με τις εξελίξεις της εποχής. Τα κινητά είναι πλέον συσκευές ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα μας και εννοείται ότι δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε με… νοσταλγία, για το καινούριο που έφεραν στη ζωή μας κάποτε. Το θέμα είναι να δουλεύουν τέλεια τώρα, στο σήμερα”, λέει η Ovide.

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *