exnet.gr
Τεχνολογίες
Η τεχνολογία ως το κλειδί για το “λιανικό εμπόριο” για να ανακαλύψει ξανά τον εαυτό της και να σώσει τα Χριστούγεννα
21/12/2020

21 Δεκεμβρίου, 2020Ilias Rellelis

-foto-ordenador-horizontalΌλοι οι τομείς συνδέονται με μια περίοδο του έτους που θεωρείται δική τους Υψηλή περίοδος. Για το λόγο αυτό, καθώς η πανδημία έχει παραταθεί με την πάροδο του χρόνου, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει ορισμένες ή άλλες βιομηχανίες σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Είναι καλοκαίρι η τουριστική αγορά ήταν το μεγαλύτερο θύμαΣτην περίπτωση του “λιανικού εμπορίου”, η περίοδος με την υψηλότερη δραστηριότητα είναι τα Χριστούγεννα.

Δυστυχώς, σχεδόν όλοι οι δείκτες συμφωνούν επισημαίνοντας ότι οι δαπάνες θα μειωθούν σημαντικά κατά τη διάρκεια αυτών των διακοπών. ετήσια έρευνα για τα Χριστούγεννα που πραγματοποιείται από την Accenture βάλτε ένα ποσό για αυτήν τη μείωση: Οι Ισπανοί θα πληρώσουν 25% λιγότερο από ό, τι το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, η μείωση ξεκινά από τα 589 ευρώ που επενδύθηκαν κατά μέσο όρο το 2019 στα 441 ευρώ που αναμένονται για το τρέχον έτος.

Οι Ισπανοί θα ξοδέψουν 25% λιγότερα από πέρυσι σε χριστουγεννιάτικες αγορές
Ωστόσο, δεν επηρεάζονται όλες οι κατηγορίες λιανικής με την ίδια ένταση. «Η μόδα επηρεάστηκε περισσότερο από το covid, όχι το φαγητό και, τέλος, το ίδιο το φαγητό», δήλωσε ο Alberto Molina, γενικός διευθυντής του χώρου λιανικής Accenture στην Ισπανία, την Πορτογαλία και το Ισραήλ. “Διαφέρει επίσης ανάλογα με τις μορφές και επηρεάζονται μεγάλες και μη αστικές”, προσθέτει ο ειδικός, ο οποίος επισημαίνει ότι ένας άλλος καθοριστικός παράγοντας είναι τεχνολογικό επίπεδο την οποία κάθε λιανοπωλητής έχει υιοθετήσει, δεδομένου ότι “όσοι έχουν αναπτύξει προηγουμένως το” ηλεκτρονικό εμπόριο “ή τις εφαρμογές τους για κινητές συσκευές έχουν επηρεαστεί λιγότερο”.

Ένα άνευ προηγουμένου σενάριο με αλλαγές συμπεριφοράς
Από την άλλη πλευρά, ένα άλλο αποτέλεσμα που προκύπτει από την εξαιρετική κατάσταση που αφήνει ο κοροναϊός είναι η συμπεριφορά των καταναλωτών. Αν και οι περισσότεροι εξακολουθούν να πηγαίνουν σε καταστήματα και μονάδες αυτοπροσώπως, η τάση αγοράζω απο το Ιντερνετ Έχει φτάσει στο σημείο όπου το 68% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους στο διαδίκτυο, όταν ο αριθμός αυτός ήταν 54% μόλις πριν από ένα χρόνο.
Το 68% θα κάνει τις χριστουγεννιάτικες αγορές του στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 54% που το έκανε πέρυσι
Ο άλλος σημαντικός μετασχηματισμός συμπεριφοράς επηρεάζει το πού πραγματοποιούνται οι δαπάνες. “Υπάρχει μια σαφής τάση προς το τοπικό προϊόν, γιατί τα δύο τρίτα των αγοραστών το προτιμούν έτσι”, λέει η Molina. Μια άλλη παρατηρήσιμη προδιάθεση στα δεδομένα που διαχειρίζεται η εταιρεία συμβούλων δείχνει ότι «τώρα ο χρήστης κοιτάζει περισσότερο την τιμή και, ταυτόχρονα, δείχνει δεσμευμένη στην αειφορία” Όσον αφορά τις στιγμές αγοράς, “συγκεντρώνονται σε μικρότερο αριθμό, αλλά με υψηλότερο ρεκόρ για κάθε μία από αυτές τις στιγμές”.

Εάν η τεχνολογία έπαιξε καθοριστικό ρόλο πριν από την εποχή των covid, το μέλλον δείχνει ότι θα κερδίσει όλο και περισσότερο έδαφος. Ο επικεφαλής του λιανικού εμπορίου της Accenture στην Ισπανία, την Πορτογαλία και το Ισραήλ επισημαίνει ότι «με περιορισμούς κινητικότητας, η σημασία του ηλεκτρονικές συσκευές όσον αφορά τη σχέση μεταξύ πωλητών και πελατών τους. Στην πραγματικότητα, τα στοιχεία που χειριζόμαστε δείχνουν ότι αυτό μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας κατά την επιλογή μιας συναλλαγής ή μιας άλλης ».

Μια υπηρεσία που υπερβαίνει τις αγορές εξ αποστάσεως
Το ψηφιακό στοιχείο συνεπάγεται επίσης ότι οι “λιανοπωλητές” προσφέρουν στους καταναλωτές οφέλη ανάλογα με το βάρος. Ο Alberto Molina τονίζει ότι «πρέπει να είναι διαφανείς με τα αποθέματα και τις αλλαγές στη ζήτηση», πρέπει «να στοιχηματίζουν σε μια αδιάκοπη εμπειρία που ικανοποιεί αποτελεσματικά τις προσδοκίες» Για αυτό, «είναι απαραίτητο αντοχή και ευελιξία“Τόσο στα δίκτυά του όσο και στα συνεργάτες και τους προμηθευτές της, προκειμένου να” αντιμετωπίσει την αύξηση του κόστους παράδοσης και να αποφύγει τις διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού “, διευκρινίζει.
Το 61% των καταναλωτών θα επέλεγε ένα “λιανικό εμπόριο” όπου μπορούν να πληρώσουν με το κινητό ή το έξυπνο ρολόι τους
Η μελέτη της Accenture επιβεβαιώνει ότι το 62% των αγοραστών θα επιλέξουν καταστήματα που προσφέρουν σάρωση ενός αντικειμένου για να το δουν σε διαφορετικά χρώματα, γεύσεις ή γεύσεις. Ομοίως, το 61% θα επέλεγε μια «λιανική» όπου θα μπορούσαν πληρώστε με κινητό τηλέφωνο ή το έξυπνο ρολόι, καθώς και το 56% θα επέλεγε μια επιλογή όπου θα μπορούσαν να δοκιμάσουν εικονικά ρούχα.

Πώς να επωφεληθείτε από τις νέες συνθήκες στον τομέα
Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες αυτής της Χριστουγεννιάτικης εκστρατείας και τις τάσεις που αναλύθηκαν, η Molina συνοψίζει την εκπαίδευση που πρέπει να έχουν οι πωλητές σε τρεις βασικές έννοιες:

1.

Εξατομίκευση. Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει μεγάλες ποσότητες δεδομένων από αλληλεπιδράσεις χρηστών για να τις αντιμετωπίσει με έναν ατομικό τρόπο με τον οποίο αισθάνονται αναγνωρισμένοι.

2.

εξανθρωπισμός. Είναι απαραίτητο να γνωστοποιηθεί η κοινωνική ευαισθητοποίηση και το σημαντικό έργο που επιτελούν οι εταιρείες στους πιο δύσκολους μήνες της πανδημίας.

3.

Αποδοτικότητα. Ο «λιανοπωλητής» πρέπει να φροντίζει για όλες τις παραγωγικές του διαδικασίες προκειμένου να κάνει μια βιώσιμη, κερδοφόρα και αποτελεσματική παράδοση για τους πελάτες της.

Αναπόφευκτα, το πιο θετικό αποτέλεσμα θα προέλθει από εκείνους που ξέρουν πώς να αναλύσουν ευκίνητα αυτό το αναδυόμενο προφίλ καταναλωτών και πληροίτε τις προσδοκίες σας και μεσοπρόθεσμες εμπειρίες. Για να γίνει αυτό, «πρέπει να έχει ένα στοιχείο εξίσου σημαντικό με τη βιωσιμότητα, γιατί οι αγοραστές θα γνωρίζουν πώς λαμβάνουν τα προϊόντα. Θα εξετάσουν τα πλαστικά στη συσκευασία και τη χρήση χαρτιού, για παράδειγμα “, προειδοποιεί ο Alberto Molina.
Τέλος, υπάρχουν μερικά στοιχεία που είναι συνεπή με τους χρόνους του coronavirus και που φαίνεται ότι σχετίζονται με αυτήν την αγορά: δαπάνες για προσωπική ευημερία – Λειτουργικά προϊόντα, αλλά και σωματική και ψυχική υγεία, καθώς και εκπαιδευτική ψυχαγωγία που προκύπτει από νέους τρόπους σύνδεσης και δημιουργίας. Αυτά είναι, εν συντομία, δύο ακόμη παραδείγματα που αντιμετωπίζουμε μια νέα στιγμή που πρέπει να κατανοηθεί σωστά για να επανεμφανιστεί.

ΠΗΓΗ: https://vidcase.gr

Σχετικα αρθρα

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *